Postări populare

miercuri, 18 decembrie 2013

No end - Fara sfarsit


No end to sadness for him who mechanically thinks and thinks. No end to joy for him who prayerfully meditates and meditates.

If one follows the spiritual path, then one has to meditate at least once a day. This is obligatory. It is better to meditate at least three times a day, but if  it is not possible to feed your soul three times, then please feed it at least once. Feel that the soul is a little child, a divine child. If you do not feed the soul, then it will starve, and your divine manifestation will be delayed. 

Before I meditate,
God places His Compassion-Drink before me
And ask me to help myself.
After I have meditated,
God places His Satisfaction-Feast before me
And ask me to help myself.

Nu exista sfarsit pentru tristetea celui ce gandeste mereu in mod mecanic. Fara de sfarsit este bucuria celui care mediteaza mereu cu insufletire.

Daca se urmeaza o cale spirituala, atunci trebuie sa se mediteze cel putin odata pe zi. Asta este obligatoriu. Este mai bine sa meditam de cel putin trei ori pe zi, dar daca nu este posibil sa va hraniti sufletul de trei ori, atunci va rog sa-l hraniti macar odata. Considerati ca sulfetul este un copil mic, un copil divin. Daca nu hraniti sufletul, el va suferi de foame si manifestarea voastra divina va fi oprita.

Inainte sa meditez,
Dumnezeu aseaza Bautura-Compasiune a lui in fata mea
Si imi spune sa ma servesc din ea.
Dupa ce am meditat,
Dumnezeu aseaza Ospatul-Satisfactie a lui in fata mea
Si imi cere sa ma servesc din el.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu