Postări populare

vineri, 15 august 2014

Oh my Beloved Supreme - O Iubitul meu Supreme





Oh my Beloved Supreme, help me to become Thy pride and not Your shame.
Oh my child, you will always be my biggest pride.

Oh my Beloved Supreme, give me strength to meet my fate calmly.
Oh my child, the Power and the Strength are already there. 
You just need to put all your faith in them,
And they will be ready waiting to be used.

Oh my Beloved Supreme, I am all gratitude for You. I am all yours.
Oh my child, neither you are mine, nor I am yours,
Because we have always been, we are and we will be one, into eternity one.



O Iubitul meu Suprem, ajută-mă să devin mândria ta și nu rușinea ta 
O copilul meu, tu mereu vei fi mândria mea cea mai mare. 

O Iubitul meu Suprem, dă-mi puterea și tăria de a trece cu seninătate prin toate cele prin care trebuie să trec. 
O copilul meu, Puterea și Tăria sunt deja acolo. Trebuie doar să crezi cu toată forța în ele 
Și ele îți vor fi la îndemână pentru a putea fi folosite. 

O Iubitul meu Suprem, am doar recunoștință pentru tine. Sunt al tău în totalitate. 
O copilul meu, tu nu ești al meu și nici eu nu sunt al tău, pentru că noi doi 
Am fost dintotdeauna, suntem și vom fi în eternitate una.


Cristi




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu