Postări populare

vineri, 22 februarie 2013

Meditaţia Cucereşte Frica


Meditaţia este cea mai bună cale de a depăşi frica. În meditaţie ne identificăm cu Vastul, cu Absolutul. Ne este teamă de cineva sau de ceva deoarece nu simţim că acea persoană sau acel lucru face parte din noi. Dar atunci când am stabilit unitatea conştientă cu Absolutul, simţim că totul este parte din noi. Şi atunci cum ne poate fi frică de noi înşine? 

Dacă ne este teamă de cineva, asta se datorează faptului că nu ne-am lărgit suficient conştiinţa pentru a-l include şi pe el; simţim că cealaltă persoană este un străin pentru noi. Nu îmi este teamă de nici unul dintre membrele mele, deoarece le consider ca fiind ale mele. Atunci când practicăm spiritualitatea, încercăm să ne lărgim conştiinţa până când ea umple lumea în lung şi în lat. Prin conştienţa conştiinţei noastre, devenim una, în totalitate una, cu universul. Atunci când devenim în mod conştient una cu universul, nu poate să mai existe nici o frică. 

Adevăratul scop al meditaţiei este să unească, să lărgească, să ilumineze şi să imortalizeze. Cea mai mare parte a timpului, atunci când vorbim cu prietenii sau ne plimbăm, nu suntem conştienţi de Divinitatea din noi. Dar atunci când medităm, încercăm în mod conştient să fim conştienţi de Divinitatea noastră cea mai adâncă. Divinitatea nu se teme de umanitate pentru că Divinitatea are Putere infinită. Atunci când avem un acces liber la Divinitate, atunci când întreaga noastră existenţă, interioară şi exterioară, este încărcată cu Puterea infinită, neţărmuită a Divinităţii, cum am putea să ne temem de umanitate? Este imposibil! 



Cum să cuceriţi frica? 
Şezând la picioarele 
Luminii-conştiinţei voastre iluminatoare. 
Această lumină are puterea de netrecut 
De a vă proteja, a vă perfecţiona şi a vă elibera.


Sri Chinmoy






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu