Postări populare

miercuri, 19 decembrie 2012

I am grateful



I am grateful to my Beloved Supreme, for out of His infinite Bounty He has given me the capacity to feel His Need more than my own need. 

I am grateful to my Beloved Supreme, for out of His infinite Bounty He has given me the capacity not to drag Him into my desire-world, but to implore His Presence in my aspiration-world, and also to offer Him my earth-bound will and desire-life, and soulfully declare, "Let Thy Will be done." 

I shall be extremely grateful to my Beloved Supreme the day He makes me a chosen instrument of His. 

I shall be extremely, extremely grateful to my Beloved Supreme the day I can feel that my soul-bird lives only for Him inside my body-cage here on earth and there in Heaven.I shall be extremely, extremely and extremely grateful to my Beloved Supreme the day I can declare to the world within and to the world without that I am what He has and I have what He is.



Îi sunt recunoscător Iubitului meu Suprem, pentru că prin Grația lui divină, mi-a dat capacitatea de a-l iubi mai mult decât mă iubesc pe mine însumi.


Îi sunt recunoscător Iubitului meu Suprem, pentru ca prin Grația lui divina, mi-a dat capacitatea de a fi conștient de nevoile sale mai mult decât de nevoile mele.


Îi sunt recunoscător Iubitului meu Suprem, pentru ca prin Grația lui divina, mi-a dat capacitatea de a nu-l târâ in lumea dorințelor mele, ci de a implora prezența lui in lumea aspirației mele și de a-i oferi voința mea incatușata de pamânt împreuna cu viața mea de dorință, pentru ca apoi sa declar cu însuflețire: "Faca-se Voia Ta"


Voi fi extrem de recunoscător Iubitului meu Suprem in ziua in care va face din mine un instrument ales al Lui.


Voi fi extrem, extrem de recunoscător Iubitului meu Suprem, în ziua în care voi simți ca pasărea-sufletului meu trăiește doar pentru El în interiorul temniței corpului meu, aici pe pamânt și acolo în rai.


Voi fi extrem, extrem, extrem de recunoscător Iubitului meu Suprem, în ziua în care voi putea declara lumii interioare și celei exterioare că sunt ceea ce El are, și am ceea ce El este.






Sri Chinmoy Everest-Aspiration







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu