Postări populare

joi, 14 februarie 2013

Credinţă de Copil


Voi sunteţi copii lui Dumnezeu şi nu sclavii lui Dumnezeu. Dacă puteţi apropiaţi-vă de Dumnezeu ca şi cum ar fi Tatăl vostru, spunând „Tatăl meu este bogat. Tatăl meu este măreţ. Tatăl meu este bun. El este obligat să-mi dea şi mie o parte din bunătatea Lui, din măreţia Lui, din bogăţia Lui. “ Acesta este sentimentul spontan pe care un copil îl va avea. 

Dacă simţiţi că Dumnezeu este Domnul, iar voi sunteţi sclavii Lui, cum veţi putea avea încredere în voi înşivă? Un sclav va spune imediat, “Astăzi el este stăpânul meu. Mâine el mă va da afară.” Un sclav nu poate considera averea sau capacitatea stăpânului ca fiind a lui proprie. Dar un copil poate. 

Dacă vreţi să aveţi încredere în voi înşivă, întâi trebuie să vedeţi ce fel de conexiune, ce fel de relaţie aţi stabilit cu Pilotul Interior. Dacă este relaţia dintre Tată şi copil, sau relaţia dintre Mamă şi copil, sau relaţia dintre adorator şi Multiubit, dacă este asemeni relaţiei dintre doi prieteni foarte intimi, total apropiaţi, atunci puteţi aştepta totul de la Dumnezeu. Dar dacă nu puteţi stabili această dulce unitate cu Dumnezeu, cum vă veţi putea păstra credinţa? Dacă voi gândiţi, “ El este foarte departe; El este Domnul meu Suprem şi eu sunt doar o creatură lipsită de orice importanţă, “ atunci acolo nu poate fi vorba de nici un sentiment al unităţii. Dacă voi vă gândiţi la voi ca fiind o furnicuţă iar la Dumnezeu ca fiind un ditamai elefantul, normal că veţi spune, “ O cum aş putea eu să am vreo putere sau capacitate? Sunt atât de slab şi nesemnificativ.” Dacă vă gândiţi la Dumnezeu ca la cineva care este mai mult decât nerăbdător să vă dea ceea ce El are, atunci veţi spune, “ Forţa pe care Dumnezeu o are este toată pentru mine. Atunci când timpul va veni El mi-o va oferi pe toată.” Când aţi stabilit acest tip de conexiune, atunci când simţiţi că Tatăl vostru vă va da tot ceea ce aveţi nevoie, atunci în mod automat veţi avea o credinţă trainică. 


Dimineaţa 
Eu hrănesc flăcările-credinţei. 
Seara 
Observ ceva cu totul surprinzător: 
Toate îndoielile mele au murit 
Înfometate.
CKG

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu