Postări populare

vineri, 5 iulie 2013

Each time a birthday comes


Each time a birthday comes, mortal death knocks at our body's door. But the immortal soul inside the body-room calls out, "You are knocking at the wrong door. Go away, go away!"

I am a fool if I consciously live in the physical. I am a greater fool if I constantly admire and adore my physical body. I am the greatest fool if I live only to satisfy the needs of my physical existence. I am a wise person if I know that there is something called soul. I am a wiser person if I care to see and feel my soul. I am the wisest person if I live in my soul and for my soul constantly and soulfully, unreservedly and unconditionally.

O body, my body,
Think of the soul.
For with the help of the soul
You will grow into
Eternity's poise, peace, light and bliss.

De fiecare data cand ziua ta ne nastere vine, moartea bate la usa corpului tau. Dar sufletul nemuritor din interiorul corpului striga, „Nu bati la usa care trebuie. Pleaca, pleaca!”

Sunt un prost daca traiesc constient in fizic. Sunt un prost si mai mare daca admira si ador in mod constant corpul meu fizic. Sunt cel mai mare prost daca traiesc doar pentru a-mi satisface nevoile existentei mele fizice. Sunt o persoana inteleapta daca stiu ca exista ceva care se numeste suflet. Sunt o persoana si mai inteleapta daca vreau sa vad si sa simt sufletul. Sunt cea mai inteleapta persoana daca traiesc in sufletul meu si pentru sufletul meu continuu, neconditionat, fara rezerve si cu insufletire.

O corp, corpul meu
Gandeste-te la suflet.
Caci cu ajutorul sufletului
Vei creste întru
Beatitudinea, lumina, pacea, si armonia Eternitatii.

Sri Chinmoy 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu