Postări populare

luni, 17 iunie 2013

It is an exceptional privilege


If you go on your selfless way slowly and steadily, God will soon quietly lead you.

God is my superior, my only superior. I am humble to Him. This is my supreme duty. God's children are my equals.  I am humble to them. This is my greatest necessity. Pride is my inferior. I am humble to pride. This is my surest safety. My humility is not the abstinence from self-love. I love myself. I really do. I love myself because in me the highest divinity proudly breathes.

It is an exceptional privilege
To have the beauty of a serene mind,
The purity of a loving heart
And
The divinity of a humble life.

Daca continui sa mergi pe drumul tau de daruire incet si continuu, Dumnezeu in curand iti va arata calea in liniste.

Dumnezeu este superiorul meu, singurul meu superior. Sunt smerit in fata Lui. Aceasta este datoria mea suprema. Copiii lui Dumnezeu sunt egalii mei. Sunt smerit cu ei. Aceasta este cea mai mare necesitate a mea. Mandria este inferioara mea. Sunt smerit cu mandria. Aceasta este cea mai mare siguranta. Humilinta mea nu este abtinerea de la dragostea-de-sine. Ma iubesc pe mine, chiar o fac. Ma iubesc pe mine pentru ca in mine cea mai inalta divinitate respira cu mandrie.

Este un privilegiu extraordinar
Sa ai frumusetea unei minti serene,
Puritatea unei inimi iubitoare
Si
Divinitatea unei vieti umile.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu