Postări populare

joi, 6 iunie 2013

We doubt God precisely because we think He is invisible


To face the failure and great success, one must deliberately go out of the doubt-territory.

We doubt God precisely because we think He is invisible. We doubt Him because we think He is inaudible. We doubt Him because we think He is incomprehensible. But to see Him, what have we done? To hear Him, what have we done? To understand Him what have we done? To see Him, have we prayed soulfully every day? The answer is no. To hear Him, have we loved mankind devotedly? No. To understand Him, have we served the divinity in humanity? No. We have not prayed to God. We have not loved mankind. We have not served the divinity in humanity. Yet we want to see God face to face. It is impossible. 

What has caused your failures?
Not your doubt,
Not your insecurity,
But your unwillingness.

Pentru a face fata esecului si marelui succes, trebuie sa iesim din teritoriul indoielii.

Ne indoim de Dumnezeu cu siguranta pentru ne gandim ca El este invizibil. Ne indoim de El pentru ca noi consideram ca El nu poate fi auzit. Ne indoim de El pentru ca ne gandim ca El nu poate fi inteles. Dar ce am facut noi pentru a-L vedea? Ce am facut noi pentru a-L auzi? Ce am facut noi pentru a-L intelege? Pentru a-L vedea ne-am rugat noi cu insufletire in fiecare zi? Raspunsul este nu. Pentru a-L auzi am iubit noi omenirea cu devotiune? Nu. Pentru a-L intelege, am servit noi divinitatea in omenire? Nu. Nu ne-am rugat la Dumnezeu. Nu am iubit omenirea. Nu am servit divinitatea in omenire. Si cu toate astea tu vrei sa stai fata in fata cu Dumnezeu. Este imposibil.


Ce a dus la esecurile tale?
Nu indoiala ta
Nici lipsa ta de securitate
Ci lipsa ta de vointa.

Sri Chinmoy


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu