Postări populare

duminică, 16 iunie 2013

My humility


I love my heart's tiny humility-nest infinitely more than my mind's huge arrogance-palace.

My humility does not mean that I want the world to ignore me. That is no humility. My humility says that I should neither veil my ignorance nor make a parade of my knowledge. To be violently dissatisfied with oneself and curse one's fate is not a sign of humility. The true signs of humility are one's constant aspiration and one's inner cry for more peace, light and bliss.

When God reaches down
To touch the finite,
We call it Compassion.
When man bows down
In self-offering to humanity,
We call it humility.

Iubesc micutul cuib al umilintei din inimia mea infinit mai mult decat uriasul palat de aroganta al mintii mele.

Umilinta mea nu inseamna ca doresc ca lumea sa ma ignore. Asta nu este umilinta. Umilinta mea spune ca nu ar trebui nici sa-mi ascund ignoranta nici sa fac parada de cunoasterea mea. A fi nemultumit total de tine sau de destinul tau nu este un semn de umilinta. Advaratele semne de umilinta sunt aspiratia noastra constanta si plansul nostru interior pentru mai multa pace, lumina si beatitudine.

Atunci cand Dumnezeu coboara
Pentru a atinge finitul,
Numim asta Compasiune.
Atunci cand omul se inchina
In daruire-de-sine in fata omenirii
Numim asta  umilinta.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu