Postări populare

luni, 10 iunie 2013

Pure love


The common expression is `I love you.’ But instead of `I love you,’ it would be better to say, `I am love - I am the embodiment of pure love.’
Remove the I and you, and you will find that there is only love. It is as if love is imprisoned between the I and you. Remove the I and you, for they are unreal; they are self-imposed walls that don't exist. The gulf between I and you is the ego. When the ego is removed the distance disappears and the I and you also disappear. They merge to become one - and that is love. You lend the I and you their reality. Withdraw your support and they will disappear.
Then you will realize, not that `I love you,’ but that `I am that all-embracing love.’
~ Amma

Expresia comuna este „Eu te iubesc.” Dar in loc de „Eu te iubesc”, ar fi mai bine sa spunem , „Eu sunt dragoste-Eu sunt intruchiparea dragostei pure.”
Inlaturati eu si te, si veti vedea ca exista doar dragostea. Este ca si cum dragostea este intemnitata intre Eu si Tu. Dati-le la o parte, caci ele sunt ireale; ele sunt ziduri auto-impuse care nu exista. Prapastia dintre eu si tu este egoul. Atunci cand egoul este inlaturat distanta dispare si de asemenea eu si tu dispar. Ele se unesc si devin una-si asta este dragostea. Tu imprumuti realitatea lui eu si tu. Retrage-le sprijinul tau si ele vor disparea.
Apoi vei ajunge sa realizezi, nu acel „Eu te iubesc” ci „Sunt dragostea care cuprinde tot.”
Amma

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu