Postări populare

miercuri, 6 martie 2013

Acceptance


I have accepted man, because man is dreaming.
I have accepted earth because earth is transcending.
I have accepted Heaven because Heaven is smiling.
I have accepted the cosmic gods because the cosmic gods are promising.
I have accepted God because God is at once evolving and fulfilling.
I have accepted myself because I am learning the supreme art of surrendering.by Sri Chinmoy

Am acceptat omul pentru ca omul viseaza.
Am acceptat pamantul pentru ca pamantul transcende.
Am acceptat Raiul pentru ca Raiul zambeste.
Am acceptat zeii cosmici pentru ca zeii cosmici promit.
L-am acceptat pe Dumnezeu pentru ca Dumnezeu este totodata evolutie si implinire.
M-am acceptat pe mine insumi deoarece invatat arta suprema a abandonului.Sri Chinmoy


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu