Postări populare

marți, 12 martie 2013

Who Is Knocking?

Who is knocking? Satan? Do not bother me. Today I have many important things to do. 

Who is knocking? Man? Please come at some other time. Unfortunately, I am quite busy now. 

Who is knocking? God? Why do You embarrass me, Lord? Do You need my permission to enter into my heart-room? 

"My son, perhaps you are not fully ready to receive Me. I am knocking just to inform you that I shall come again to visit your gratitude-room, your surrender-shrine and your perfection-self-offering. My son, you take your own time. I am not at all in a hurry. But I shall definitely come to pay you My blessingful Visit."

Sri Chinmoy





Cine bate la ușă? 

„Cine bate la ușă? Satana. Nu mă deranja, astăzi am multe lucruri importante de făcut.” 

„Cine bate la ușă? Omul. Te rog vino alta data. Din păcate sunt destul de ocupat acum.” 

„Cine bate la ușă? Dumnezeu. De ce mă faci sa mă simt prost, Doamne, tu ai nevoie de permisiunea mea pentru a intra in camera-inimii mele?” 

„Fiul meu, probabil ca nu ești gata pe deplin sa mă primești. Am bătut la ușă doar ca sa te informez ca voi veni din nou sa vizitez camera recunoștinței tale, altarul abandonului tău și dăruirea de sine a perfecțiunii tale. Fiul meu nu te grăbi. Nici eu nu mă grăbesc. Dar cu siguranță voi veni din nou sa-ti fac o vizita plina de binecuvântare.”

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu