Postări populare

sâmbătă, 23 februarie 2013

Aspiration


How do I use my aspiration? 

I use my aspiration to unite my earth's ascending cry and my Heaven's descending smile. 

I use my aspiration to transform my world's desire-night into my world's illumination-height. I use my aspiration to feed my hungry Beloved Supreme; Him I feed with my aspiration's gratitude-flames. 

I use my aspiration to unlearn everything that my earth-bound mind has taught me, and right from the beginning to learn everything from my Heaven-free soul. 

I use my aspiration to be the most intimate friend of my sweet, kind and beautiful oneness-heart. 

I use my aspiration for success in the outer world and for progress in the inner world. When I succeed, the outer world smiles at me, appreciates me, adores me and extols me to the skies. When I progress soulfully, devotedly and unconditionally, my Beloved Supreme smiles at me, blesses me and embraces me. 

What is aspiration? Aspiration is my self-giving. 

What is self-giving? Self-giving is a supreme art. From this art I come to realise that I have to fathom my unknown realities and I have to know my higher self which abides deep in the inmost recesses of my heart. I have to become consciously and inseparably one with my higher self, which is in perfect tune with my Beloved Supreme constantly, and I have to manifest my yet-unmanifested realities. 

My aspiration embodies concentration, meditation and contemplation. 

Concentration is my speed. With this speed I run fast, faster and fastest towards my Beloved Supreme. 

Meditation is my depth, my silence-depth. With this silence-depth I invoke my sweet Lord Supreme and place Him deep inside my gratitude-heart. 

Contemplation is my ecstasy. With this ecstasy I sing my oneness-song with my Eternity's Father Supreme. With my contemplation-ecstasy I dance my satisfaction-dance with my Lord, who is my Eternity's Friend and Companion. 

9:30 p.m. 

July 8, 1977 

Manhattanville College 

Purchase, New York 






Aspirație 



Cu îmi folosesc aspirația? 

Îmi folosesc aspirația pentru a uni plânsul care urcă al pământului cu zâmbetul ce coboară al raiului. 

Îmi folosesc aspirația pentru a transforma întunericul din lumea mea de dorință in înaltul lumii mele de iluminare. Îmi folosesc aspirația pentru a-l hrăni pe înfometatul meu Iubit Suprem. Pe El îl hrănesc cu flăcarile-de-recunoștință ale aspirației mele. 

Îmi folosesc aspirația pentru a mă dezvăța de tot ceea ce mintea mea legata de pământ m-a invățat, si pentru a învăta totul chiar de la început de la sufletul meu liber ca raiul. 

Îmi folosesc aspirația pentru a deveni cel mai intim prieten al inimii mele pline de dulceață, bunătate frumusețe si unitate. 

Îmi folosesc aspirația pentru succes in lumea exterioara si progres in lumea interioara. Atunci când reușesc in mod strălucit, lumea exterioară îmi zâmbește, mă apreciază, mă adora si mă ridica in slavi. Atunci când progresez cu devoțiune, însuflețire si in mod necondiționat Iubitul meu Suprem îmi zâmbește, mă binecuvântează și mă îmbrățișează. 

Ce este aspirația? Aspirația este daruirea-mea-de-sine. Ce este daruirea-de-sine? Daruirea-de-sine este o arta suprema. De la aceasta arta am învățat ca trebuie sa pătrund in realitățile mele necunoscute si trebuie sa îmi cunosc sinele înalt. Acest sine înalt se afla in coltul cel mai ascuns al inimii mele. Trebuie sa devin in mod conștient una cu sinele meu înalt care se afla intr-o legătură perfecta, continuă cu Iubitul meu Suprem, si trebuie sa manifest realitățile mele încă nemanifestate. 

Aspirația mea înglobează concentrarea, meditația si contemplarea. 

Concentrarea este viteza mea. Cu aceasta viteza alerg repede, mai repede cel mai repede către Iubitul meu Suprem. 

Meditația este adâncimea mea, adâncimea liniștii mele. Cu aceasta adâncime a liniștii mele îl invoc pe dulcele meu Iubit Suprem si îl așez adânc in interiorul inimii mele de recunoștință. 

Contemplarea este extazul meu. Cu acest extaz cânt cântecul unității mele cu Tatăl meu Suprem intru Eternitate si dansez dansul satisfacției mele cu Prietenul si Tovarășul meu Suprem intru Eternitate. 

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu