Postări populare

joi, 7 februarie 2013

Cea mai înaltă Realitate


Pentru un începător, meditaţia pare să fie cea mai înaltă realitate, dar atunci când el devine un căutător avansat, ştie că meditaţia doar conduce la cea mai înaltă realitate. Cea mai înaltă realitate este lucrul în care căutătorul creşte sau pe care îl obţine în timp ce merge pe calea meditaţiei. Viaţa divină nu este dincolo de posibilităţile noastre, aici pe pământ. Împlinirea Divinităţii aici pe pământ nu poate niciodată să fie dincolo de posibilităţile noastre dacă cunoaştem secretul secretelor. Secretul este să creştem întru dragoste divină, acolo unde îndrăgostitul şi Multiubitul devin una, creaţia şi Creatorul devin una, finitul şi Infinitul devin una. Atunci când iluminarea apare în fiinţa umană, Dumnezeu nu mai este demult doar o promisiune, ci o realizare actuală.

Vă puteţi schimba viaţa. Nu trebuie să aşteptaţi ani şi nici măcar luni de zile pentru această schimbare. Ea începe în momentul în care plonjaţi în marea spiritualităţii. Încercaţi să duceţi o viaţă de disciplină spirituală doar pentru o zi, o singură zi. Veţi fi nevoiţi să reuşiţi.





Acum mă voi chema pe mine însumi;  
Acum voi chema.  
În codrul inimii mele,mă văd,  
Mă voi iubi şi iar mă voi iubi.  
Voi fi propriul meu oaspete,  
Bogăţia mea absolută.  
Călătoria luminii supreme va începe  
În inima libertăţii.
CKG

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu