Postări populare

vineri, 19 aprilie 2013

Prides separates, humility unites


”Before you start meditating, say four things: ” Fear get out of my life! Doubt, get out of my life! Jealousy, get out of my life! Insecurity get out of my life! I do not need you and I will never need you!”

Pride separates, humility unites.

Yes I can! I certainly can! I can succeed where nobody else has dared to try.”  Sri Chinmoy



„Inainte de a incepe sa meditati, spuneti patru lucruri: „Frica pleaca din viata mea! Indoiala pleaca din viata mea! Gelozie pleaca din viata mea! Nesiguranta pleaca din viata mea! Nu am nevoie de voi si nu voi avea nevoie de voi niciodata!”

Mândria separa, smerenia unește.

Da pot! Cu siguranță pot! Pot reusi acolo unde nimeni nu a indraznit sa incerce.” Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu