Postări populare

luni, 29 aprilie 2013

To start with, I need God's Forgivness

Action can be done without asking God's Wisdom, but if we beg of God's Wisdom to guide us and then we act, then it is God's responsibility.

To start my spiritual journey, I need God the Forgiveness. First I have to empty myself of my undivine experience. All the undivine thoughts and undivine deeds that are inside me, everything that is unaspiring and uninspiring, I have to discard. And for that I need God's Forgiveness. I have committed Himalayan blunders countless times. If God does not forgive me for the undivine things that I have done over the years, then how can I walk along the spiritual path, the sunlit path? Only if God forgives me can I enter wholeheartedly into the spiritual life. So, to start with, I need God's Forgiveness.

My Lord Beloved Supreme,
I am my desire-desert.
Can You not be Your Forgiveness-River?


Acțiunea poate fi întreprinsă fără a cere Înțelepciunea Lui Dumnezeu, dar dacă cerem Înțelepciunea Lui Dumnezeu să ne ghideze și apoi acționăm, atunci va fi responsabilitatea Lui Dumnezeu. 

Pentru a-mi începe călătoria spirituală am nevoie de Dumnezeu-Iertarea. Întâi trebuie să mă golesc de existența mea nedivină. Toate gândurile nedivine și faptele nedivine din mine, tot ceea ce este lipsit de aspirație și de inspirație în mine, trebuie înlăturat. Iar pentru aceasta am nevoie de Iertarea Lui Dumnezeu. Am comis greșeli Himalayene de nenumărate ori. Dacă Dumnezeu nu mă iartă pentru lucrurile nedivine făcute de-a lungul anilor, atunci cum pot păși pe calea spirituală, pe calea însorită? Doar dacă Dumnezeu mă iartă, pot intra cu toată inima în viața spirituală. Deci, ca să încep, am nevoie de Iertarea Lui Dumnezeu. 

Domnul meu Suprem Multiubit, 
Sunt deșertul dorinței mele. 
Poți Tu fii Râul-Iertării Tale?

Sri Chinmoy


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu