Postări populare

miercuri, 1 mai 2013

God's Compasion

God's Compassion exists in every life-experience of yours, whether you believe it or not.


When I feel that God, out of His infinite Bounty, has forgiven me, at that time I can think of another aspect of God, and that is God's Compassion. God has forgiven me; now I need His Compassion. I need His Compassion because I am weak, I am ignorant and I am in every way a failure. I fervently desire to do something, to achieve something, to become something, but I do not have the capacity to do what I want to do or to grow into what I want to become. Therefore, I desperately need God's Compassion. Without God's Compassion I will not be able to achieve anything, and I will not be able to become anything.

Do not depend on
Earthly applause.
Depend only on
God's Compassion-Smile.



Compasiunea lui Dumnezeu exista in fiecare experienta a vietii voastre, fie ca o credeti sau nu.

Atunci cand vad ca Dumnezeu, prin Gratia Lui inifinita, m-a iertat, atunci ma pot gandi la alt aspect al lui Dumnezeu, si anume Compasiunea lui Dumnezeu. Dumnezeu m-a iertat, acum am nevoie de Compasiunea Lui. Am nevoie de Compasiunea Lui, pentru ca sunt slab, sunt ignorant, si sunt un esec total. Imi doresc cu ardoare sa fac ceva, sa obtin ceva, sa devin cineva, dar nu am capacitatea sa fac ce vreau sa fac sau sa cresc intru ceea ce doresc sa devin. De aceea, am nevoie cu disperare de Compasiunea lui Dumnezeu. Fara Compasiunea lui Dumnezeu nu voi putea sa realizez nimic si nu voi fi capabil sa devin nimic.

Nu depinde
De aplauzele lumesti
Sa depinzi doar
De Zambetul-Compasiunii lui Dumnezeu.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu