Postări populare

luni, 27 mai 2013

The more we inwardly obey


The more we inwardly obey, the better we outwardly rule

There is a simple way to know what God's Will is for us individuals. Every day when we start our day we build our own world. We make decisions. We feel that things have to be done in a certain way. I have to deal with this person in this way. I have to say this; I have to do this; I  have to give this. Everything is I, I, I. If, instead of planning, we can make our minds absolutely calm and silent, we can know God's Will. This silence is not the silence of a dead body; it is the dynamic, progressive silence of receptivity.

A true God-lover
Does not have to abide
By his mind's decision.
He has only to listen
To his heart's dictates.

Cu cat ascultam mai mult in interior, cu atat mai bine ne descurcam in exterior.

Exista o cale simpla pentru a afla care este Voia lui Dumnezeu pentru noi indivizii. In fiecare zi atunci cand ne incepem ziua noi ne construim propria noastra lume. Luam decizii. Consideram ca lucrurile trebuiesc facute intr-un anumit mod. Trebuie sa interactionez cu persoana aceasta in felul acesta. Eu trebuie sa spun asta; eu trebuie sa fac asta; eu trebuie sa ofer asta. Totul este eu, eu, eu. Daca, in loc sa planificam, putem sa ne linistim mintea si sa o facem sa devina absolut calma, putem afla Voia lui Dumnezeu. Aceasta liniste nu este linistea unui corp mort; este linistea dinamica, progresiva a receptivitatii.

Un iubitor de Dumnezeu adevarat
Nu trebuie sa urmeze
Deciziile mintii lui.
El trebuie sa asculte doar
De ordinele inimii lui.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu