Postări populare

joi, 2 mai 2013

Look above for help

Powerless is human help. Therefore, look above for help.

After receiving God's Forgiveness and God's Compassion, I need God's Blessings. I need God to shower His Blessings on me from above, so that I can succeed in the battlefield of life. Life is a constant battle, and if I am to succeed, then I have to entirely depend on God's Blessings. If He blesses my devoted head and surrendered heart, only then can I succeed in life and proceed along the spiritual path.

With God's Grace
We begin.
With God's Encouragement
We continue. 




Ajutorul uman este lipsit de putere. De aceea, privește în sus după ajutor

După ce primesc Iertarea și Compasiunea lui Dumnezeu, am nevoie de Binecuvântările Lui Dumnezeu. Am nevoie de Dumnezeu să reverse Binecuvântările Sale infinite asupra mea de sus astfel încât să pot reuși cu succes pe câmpul de bătălie al vieții. Viața este o bătălie constantă și dacă vreau să reușesc atunci trebuie să depind în totalitate de Binecuvântările Lui Dumnezeu. Doar dacă El îmi binecuvântează capul devotat și inima supusă pot avea succes in viata și avansa de-a lungul căii spirituale. 

Cu Grația Lui Dumnezeu Începem. 
Cu Încurajările Lui Dumnezeu Continuăm.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu