Postări populare

vineri, 3 mai 2013

God's Love for you is permanent

Whether you accepted or reject it, God's Love for you is permanent.

After god has forgiven me, granted me His Compassion and showered His Blessings upon me, then I have to feel at every moment God's Love. I have to feel that the One who has forgiven me, shown me His Compassion and blessed me, really cares for me. If I feel that God really loves me, then only can I have true and abiding happiness. The Creator is all love for all His creation. But the creation quite often does not feel it or realise it.Since I am a part of God's creation, it is my bounden duty to feel God's Love at every moment. Only then will I try to become good, divine and perfect, and please Him in his own way.

A God-lover's best attitude:
God cared for me,
God cares for me,
And God will always care for me.


Fie că o accepți sau o respingi, Dragostea Lui Dumnezeu pentru tine este permanentă. 

După ce Dumnezeu m-a iertat, mi-a oferit Compasiunea și a revărsat asupra mea Binecuvântările Sale, trebuie să simt în fiecare moment Dragostea Lui Dumnezeu. Trebuie să simt că Cel care m-a iertat, mi-a arătat Compasiunea Lui și m-a binecuvântat, îi pasă într-adevăr de mine. Doar dacă simt că Dumnezeu într-adevăr mă iubește, pot avea fericire adevărată și trainică. Creatorul este numai Dragoste pentru Creația Lui. Dar creația deseori nu simte sau nu realizează aceasta. De vreme ce sunt o parte din Creația Lui Dumnezeu, este de datoria mea să simt Dragostea Lui Dumnezeu în fiecare clipă. Doar atunci voi încerca să devin bun, divin și perfect, și să Îi fac pe plac în felul Său propriu. 

Atitudinea cea mai bună a unui iubitor de Dumnezeu: 
Dumnezeu a avut grijă de mine, 
Dumnezeu are grijă de mine 
Și Dumnezeu va avea întotdeauna grijă de mine.

Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu