Postări populare

sâmbătă, 4 mai 2013

My inseparable oneness with my Beloved Suprem

To see beyond myself is to find and feel my inseparable oneness with my Beloved Supreme.

After God's Love, something very significant and very deep I have to feel, and that is God's Oneness. God's Love is not enough. I can love someone or something, but I may not have established my oneness, inseparable oneness, with that person or that thing. So after I have felt God's Love, I have to develop my conscious and inseparable oneness with Him.
Awareness is the only thing
That my mind needs.
Soulfulness is the only thing that my heart needs.
Oneness- my constant, sleepless,
Inseparable oneness with my Lord Supreme-
Is the only thing that I need.



A vedea dincolo de mine este a-mi găsi și a simți unitatea inseparabilă cu Iubitul meu Suprem. 

După ce am simțit Dragostea Lui Dumnezeu, trebuie să simt ceva foarte semnificativ și foarte adânc, și aceasta este Unitatea Lui Dumnezeu. Dragostea Lui Dumnezeu nu este suficientă. Pot iubi pe cineva sau ceva, dar s-ar putea să nu fi stabilit unitatea, unitatea inseparabilă cu acea persoană sau cu acel lucru. Deci după ce am simțit Dragostea Lui Dumnezeu, trebuie să dezvolt unitatea mea conștientă, constantă și inseparabilă cu El. 

Conștientizarea este singurul lucru de care mintea mea are nevoie. 
Însuflețirea este singurul lucru necesar inimii mele. 
Unitatea- unitatea mea conștientă, constanta și inseparabilă cu Domnul meu Suprem- 
Este singurul lucru de care am nevoie.


Sri Chinmoy

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu